Karo Bio

Bakrund: STOCKHOLM (Direkt) Karo Bio har framgångsrikt slutfört en fas II-studie av Eprotirome. Det bekräftar bolagets ir-ansvarige Per Otteskog./KB-MT

Kursen rusade 50% i öppning, sedan vidare till 60%. Trendade efter det duktigt nedåt tills den vände och köparna tog över, trodde jag. Jag köpte in mig på 7,30 som var stödet. Motståndet på 7,4 testades två gånger för att sedan bräckas och ta en snabbis till 7,45, mkt nöjd blev jag. Varefter stödet på 7,3 forcerades out of the blue., och som vanligt när stöd forceras rasar kursen. Jag hann sälja av på 7,1 och 7,05. Förlust 600 kr, men jag tycker att jag handlade rätt i ett så pass riskfyllt derivat. Nu har den stabiliserats efter att ha varit nere på 6,8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0