I Arkösund

Hej alla mina underbara läsare!


Efter förra quicktraden så bestämde jag att jag skulle swinga Epicept. Har ett GAV på 4,12 och för närvarande står den i 4,38. Ungefär 3000 kr plus just nu. Jag komer att liga kvar så föera nyheter om Ceplene lär komma ut. Kan vara allt mellan partneravtal eller ett godkännande från FDA till, ja något annat.

Till S:
Jag ligger i sängen med min sickness, haha.  Tror inte att det blir tennis imorgon men inte säker, vi kanske kan ringa sen? (älskar) Vi gör något annat??
Vi kan äta sushi!
Vi kan äta glass!
Vi kan klämma på mitt hull!
Vi kan titta på en bio, för popcornspussars skull!

Jag vill lära mig tennis!

Over and out

Kommentarer
Postat av: s

Fint inlägg kära du! Skit att du har ditt as, annars hade tennis varit perfekt som en första daten sak! Vi kan ringa senare och diskutera situationen. Kolla mina frisyrer i bloggen. Pu

2008-08-11 @ 15:21:30
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Det går segt med bloggandet tycker jag allt! Vilka bra förslag du hade till kvällen! VAd tycker du låter bäst. puss

2008-08-12 @ 11:36:54
Postat av: s

Hej min söta kille. Du är bäst, vet du det? När ska vi ses igen?

2008-08-13 @ 09:21:09
Postat av: Sanna

Hjälper du mig "blogga"

2008-08-13 @ 09:21:22
Postat av: sanna

Jag älskar dig med!

2008-08-26 @ 11:27:56
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0